«Άφες αυτοίς. Ου γαρ οίδασι τι ποιούσι» - Του Ντίνου Αυγουστή
Οι διαμαρτυρίες έξω από το «Χυτήριο», έτσι, όπως έγιναν περισσότερο μεγάλωσαν παρά άμβλυναν την ντροπή. Και στην προκειμένη περίπτωση ο όρος ντροπή δεν είναι καθόλου υπερβολικός αν αναλογιστεί κανείς και το ελεεινό και επαίσχυντο περιεχόμενο της παράστασης. Το να βλέπεις ανθρώπους (πολύ λιγοστούς σε σχέση με τα εκατομμύρια των Χριστιανών) έξω από μια αίθουσα θεάτρου να προσπαθούν να ματαιώσουν μια παράσταση δεν περιποιεί τιμή σε κανένα. Και σίγουρα δεν φταίει η εκκλησία για όσα απαράδεκτα παρακολουθήσαμε να διαδραματίζονται έξω από το θέατρο στο Γκάζι.
Από την άλλη, όμως, έχει γίνει πλέον θεσμός! Όποιος περίεργος και συνήθως «τελειωμένος», σκηνοθέτης, ηθοποιός, συγγραφέας, διανοούμενος, κουλτουριάρης, και πάει λέγοντας, προσπαθεί να επιπλεύσει του σύγχρονου βόθρου στον οποίο είμαστε όλοι βουτηγμένοι, βρίζει από πρωίας μέχρι νυκτός «τα Ιερά και τα Όσια» του Λαού μας. Και ενώ από την μια όλα σχεδόν τα ηλεκτρονικά μέσα μαζικής αποβλακώσεως (έτσι τα κατάντησαν δυστυχώς οι λειτουργοί τους), προέβαλαν κατά κόρον και κατά βούληση (μεγεθύνοντας τα όσο μπορούσαν περισσότερο) τα όσα διαδραματίστηκαν έξω από το θέατρο, από την άλλη σχεδόν κανένα, δεν μπήκε στον κόπο (τυχαίο άραγε) να αναφερθεί στην υπόθεση της θεατρικής παράστασης που παιζόταν μέσα στο «Χυτήριο»: όπου στόχος, ήταν για άλλη μια φορά το πιο εύκολο θύμα: Ο Ιησούς Χριστός!!! Ο Θεάνθρωπος Αρχηγός και Ιδρυτής της Πίστεως μας, στον οποίο καταθέτουν την υποταγή και την βαθιά πίστη τους δισεκατομμύρια ανθρώπων.
Γιατί, αλήθεια, όμως, συμβαίνουν όλα αυτά; Και γιατί κάποιοι να ερμηνεύουν κατά βούληση την ελευθερία λόγου και έκφρασης: καταστρατηγώντας κάθε έννοια λογικής αλαλάζοντας και προκαλώντας; Υπάρχει στ΄ αλήθεια έστω και ένας λογικός άνθρωπος που θα δεχόταν αδιαμαρτύρητα να χλευάζουν χυδαία την οικογένεια του; Και στην προκειμένη περίπτωση για τους Πιστούς του Χριστού, μέρος της οικογένειας είναι και ο Αρχηγός της Πίστης τους… Αν υπήρχε ευνομούμενη πολιτεία και όχι το σημερινό απέραντο πεδίο της διάλυσης και καταστρατήγησης των θεσμών και της αποδόμησης του κοινωνικού ιστού, αυτοί οι περίεργοι τύποι δεν θα είχαν καμία θέση. Δέστε τι έγινε όταν μέλη των «Pussy Riots», μπήκαν σε Ναό της Μόσχας, βεβηλώνοντας τον Οίκο του Θεού της Πίστης, εκατομμυρίων Ρώσων Ορθοδόξων: δύο χρόνια φυλάκιση μη εξαγοράσιμη και χωρίς αναστολή. Είχαμε μάλιστα και μια πρόταση στις «Pussy Riots» με νόημα, του Βλαδίμηρου Πούτιν, «να τολμήσουν αν μπορούν να κάνουν το ίδιο σε Μουσουλμανικό Τέμενος του Καυκάσου, ή σε Συναγωγή του Τελ Αβίβ»!!! Οι Βασιλείου, Κιτσοπούλου (αυτή η περίεργη που παρουσιάζει ως δολοφόνο και «κερατά» τον Αθανάσιο Διάκο) και άλλοι υπεράνω δήθεν υποψίας «κουλτουριάρηδες», θα τολμούσαν, αλήθεια ποτέ, να ανεβάσουν παρόμοια έργα για τον Μωάμεθ και τον Γιαχβέ!!!!! Μα τι λέμε τώρα! Κύριε Ελέησον!
Υ.Γ 1.: Το δικαίωμα της ελευθερίας στην τέχνη είναι δίχως άλλο αδιαπραγμάτευτο. Υπάρχουν, όμως και όρια! Και η τέχνη στα πλαίσια αυτής της ελευθερίας δεν μπορεί να προκαλεί το κοινό αίσθημα της συντριπτικής πλειοψηφίας των πολιτών… διερωτώμαι ειλικρινά αν ξαφνικά χαρακτήριζαν ένα μέλος της οικογένειας του κ. Βασιλείου με μια ιδιότητα που δεν είναι πραγματική (κλέφτη ας πούμε), πως θα αντιδρούσε ο ίδιος; Από την άλλη, σίγουρα δεν είναι σωστό να πέφτει έτσι όπως έπεσε η αυλαία μιας παράστασης… Είπαμε, όμως, υπάρχουν και όρια!
Υ.Γ.2: Τώρα μάλιστα: μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι! Τελικά ο Αλέξης Τσίπρας απάντησε στον Άδωνη (κομματικό γυρολόγο και μαϊντανό των μέσων μαζικής αποβλακώσεως): ναι, ναι, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, δεν πλήρωσε το τέλος για το ακίνητο του στους Αμπελόκηπους! Και είχα μια σκασίλα!! Εδώ καράβια χάνονται…
Δρ. Ντίνος Αυγουστή
Εκπαιδευτικός στο Τ.Ε.Ι. Λάρισας
Από το Μονάγρι Λεμεσού.
Δείτε καρέ-καρέ τη σφαγή στο Κοντομαρί Χανίων από τους Γερμανούς - Η ιστορία του Franz Peter Weixler
- Δημοφιλέστερα