Κι έπειτα ρωτάνε: "Μα πού πήγαν όλοι οι άντρες;"! - Του Βασίλη Βασιλειάδη, κοινωνιολόγου
1. Παρατηρούμε μια συνεχή δημόσια απαξίωση, γελοιοποίηση κλπ των
straight, των ''Ελληναράδων''κλπ, υπέρ της δήθεν ελευθερίας επιλογής
φυλικής ταυτότητας, δηλ στην πράξη μας προτείνεται ανοιχτά να
'πειραματιστούμε' ελεύθερα με τις πρακτικές του ''τρίτου φύλου'' ενώ
το αληθές είναι οτι δεν διαλέγουμε το φύλο μ...ας αλλά αυτό μας προκύπτει
απο ένα συνδυασμό γενετικών και επίκτητων καταβολών σε πρώιμο στάδιο.
Επομένως οι πάσης φύσεως ομοφυλόφιλοι δεν φέρουν καμμία 'ευθύνη-ενοχή΄για τις σεξουαλικές τους 'προτιμήσεις' και δικαιούνται την αποδοχή/ανοχή των straight.
2. Aκριβώς επειδή το 'τρίτο φύλο' προκύπτει ως πραγματικότητα και
όχι ως επιλογή, δικαιούται σεβασμού/ανοχής απο τα άλλα δύο φύλα.
Εάν ήταν καθαρά θέμα επιλογής, όπως θεωρούνταν παλαιότερα και
γι'αυτό είχε ποινικοποιηθεί, θα είχε παραμείνει ποινικοποιημένο,
όπως η παιδοφιλία κλπ, με το επιχείρημα οτι διαφθείρει ως παρά φύσιν
επιλογή τα ήθη της κοινωνίας. Επειδή θεωρείται πλέον 'φύση' και όχι
'επιλογή', γι'αυτό και αποποινικοποιήθηκε.
3. Και τώρα που έγινε η αποποινικοποίηση, τι βλέπουμε;
Το 'γύρισαν' ιδεολογικά πίσω στην 'επιλογή', ομιλούν για ελευθερία
επιλογής φύλου και σεξουαλικών 'προτιμήσεων', 'ξέχασαν' οτι αποτελεί
'φύση' - που ήταν και το βασικό επιχείρημα για την αποποινικοποίηση
της εξ αντικειμένου 'διεστραμμένης' σεξουαλικής συμπεριφοράς τους.
4. Γιατί; Γιατί πλέον 'ιμπεριαλιστικά' επιδιώκουν να διαδόσουν μέσω των
''επίκτητων μηχανισμών'' της προβολής και του παραδείγματος
την εξ αντικειμένου διαστροφή τους με σκοπό να αυξήσουν το αριθμητικό
και πολιτικό/πολιτισμικό βάρος της ''κοινότητας'' τους εις βάρος των άλλων
δύο mainstream φύλων.
5. Πρόκειται για καθαρή 'πουστιά'- bad faith απέναντι στην φιλελεύθερη
Δυτική κοινωνία που ορθά αντελήφθη οτι πρόκειται κατά βάση για μια
''τρίτη φύση με αρκετές παραλλαγές'' παρά για μια ''εσκεμμένη διεφθαρμένη επιλογή'' και δικαίως την απάλλαξε απο ποινικές κλπ διώξεις. Αλλά όχι
τώρα να επιδιώκουν την δια παντός μέσου προβολή τους και διαφήμιση
της ''παρά φύσιν φυσικής διαστροφής'' τους ως δήθεν ''δικαίωμα επιλογής''!
6. Μήπως κάτι ''ξέρουν'' οι άλλες κοινωνίες, βασικά του Ισλάμ και της Απω
Ανατολής, που κρατούν το τρίτο φύλο υπό καθεστώς εξουθενωτικών
διώξεων, κι έτσι δεν μπορεί να 'σηκώσει κεφάλι' και να 'κάνει μαγκιές',
όπως στις φιλελεύθερες δυτικές κοινωνίες;
7. Δεν δικαιούνται επομένως, εκμεταλλευόμενοι αυτήν την ανοχή και
την ισχύ τους στον κόσμο της μόδας, του θεάματος, του λαιφσταιλ,
να διαφημίζουν έντεχνα την κατασταση τους και να 'κακολογούν'
τους straight, οι οποίοι αποτελούν το κοινωνικό mainstream και
δικαιούνται αντιστοίχως την αξιοπρέπεια τους στον πολύτιμο
mainstream ρόλο που παίζουν στην διατήρηση και την διαιώνιση
του ανθρώπινου είδους.
8. Καλή λοιπόν η πλάκα, αλλά κάποιοι πρέπει να υπηρετήσουν
στρατιώτες, να ικανοποιήσουν γυναικείες ορέξεις, να διαιωνίσουν
το Είδος/Εθνος.
Τους θεωρείτε πολλούς και δεδομένους, αλλά πες-πες μπορεί να
κάνετε τις Κοντσίτες πρότυπο...Και μάλιστα χρήσιμο, αφού επιτρέπει
την νόμιμη απαλλαγή απο την στρατιωτική θητεία!
9. Δεν είπανε οι φεμινίστριες οτι ''το κοινωνικό φύλο κατασκευάζεται
κοινωνικά'' εννοώντας οτι η γυναικεία θηλυκότητα είναι ''κατασκευασμένη''
και δεν αντανακλά κάποια ανύπαρκτη ''γυναικεία φύση', και το αυτό
αντιστοίχως για τους άνδρες';
10. Κι έτσι 'απελευθερωμένες' οι ίδιες οι σύγχρονες γυναίκες έχουν
ελεύθερα αποδυθεί σε ένα αγώνα ανάδειξης μιας επιθετικής
σεξουαλικότητας, της γυναίκας-κυνηγού, ενώ παράλληλα ο ανδρικός δήθεν ''ματσισμός'' αποθαρρύνεται ενεργητικά με αποτέλεσμα να καθίστανται οι νέοι άνδρες όλο και περισσότερο θηλυπρεπείς.
Και μετά ρωτάνε οι γυναίκες ''Μα πού πήγαν όλοι οι άντρες;''!
11. Ετσι λοιπόν, με το τρίτο φύλο 'αμολυμένο' να μας πείσει να
δοκιμάσουμε ελεύθερα τις επιλογές του, και τις γυναίκες 'αμολυμένες'
να παραβγούν τους άνδρες πλέον παντού, στο σπίτι, στη δουλειά,
και στο κρεβάτι, η ''ανδρική κοινότητα'' πλέον πιέζεται, ευρισκόμενη
εν συγχύσει σχετικά με τις προσδοκίες ως προς τον ρόλο της, και
υποβαθμίζεται σταδιακά και ασυναίσθητα στην τρίτη θέση, με πρώτο
πλέον το, πρώην 'δεύτερο', γυναικείο, και δεύτερο το πρώην ''τρίτο''.
Δεν είναι εκεί ακόμα, αλλά εκεί οδεύει.
Δείτε καρέ-καρέ τη σφαγή στο Κοντομαρί Χανίων από τους Γερμανούς - Η ιστορία του Franz Peter Weixler
- Δημοφιλέστερα