Αγαπητοί φίλοι, Μπορείτε να στέλνετε τα κείμενά σας στο palmografos@gmail.com - Δωρεάν δημοσίευση Αγγελιών στο palmografos@gmail.com

Σινεμά: Οι ταινίες της εβδομάδας από 12/1/17 - Κριτική Αγγελικής Στελλάκη (trailers)

Αρχική | Ελεύθερος χρόνος | Κινηματογράφος | Νέες Ταινίες | Σινεμά: Οι ταινίες της εβδομάδας από 12/1/17 - Κριτική Αγγελικής Στελλάκη (trailers)

Μόλις τρεις ταινίες κυκλοφορούν αυτή την εβδομάδα στις κινηματογραφικές αίθουσες. Η νέα ταινία του Ασγκάρ Φαραντί ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες κινηματογραφικές πρεμιέρες. Ο ιρανός σκηνοθέτης παραδίδει άλλη μία ταινία - ανατομία της ανθρώπινης ψυχής, ενώ ο Μπεν Άφλεκ επιστρέφει στο λογοτεχνικό σύμπαν του Ντένις Λεχέιν με μία ταινία που εκτυλίσσεται την εποχή της ποτοαπαγόρευσης.

Ο Εμποράκος

(4/5)

Ένα ζευγάρι ηθοποιών που ζει στην Τεχεράνη αναγκάζεται να μετακομίσει, έπειτα από έναν σεισμό. Όταν η σύζυγος δέχεται επίθεση στο νέο σπίτι, η σχέση τους αλλάζει. Την ίδια στιγμή, ασχολούνται με το ανέβασμα της παράστασης «Ο Θάνατος του Εμποράκου». Ο Φαραντί επιστρέφει στην πατρίδα του, το Ιράν με μία ταινία με ήρωες και πάλι μεσοαστούς, σε ένα δράμα χαρακτήρων όπου τα συναισθήματα βράζουν κάτω από την επιφάνεια. Ο Φαραντί αντιπαραβάλλει την ιστορία του ζευγαριού με το θεατρικό του Άρθουρ Μίλερ και πολύ επιτυχημένα τοποθετεί στο επίκεντρο της ιστορίας έναν ηθοποιό: έναν άνθρωπο που υποκρίνεται κατ΄επάγγελμα, ο οποίος, όμως, δεν μπορεί να υποκριθεί στην πραγματικότητα.

Σκηνοθεσία: Ασγκάρ Φαραντί
Πρωταγωνιστούν: Σαχάμπ Χοσεϊνί, Ταρανέ Αλισντουστί




Ο Νόμος της Νύχτας

(2/5)

Ο Μπεν Άφλεκ σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στη μεταφορά του μυθιστορήματος του Ντένις Λεχέιν, «Live by Night» -σημειώνεται ότι το «Gone Baby Gone» του Μπεν Άφλεκ βασιζόταν και αυτό σε μυθιστόρημα του Λεχέιν. Ιρλανδός, γιος ενός αστυνομικού, είναι μέλος μιας συμμορίας στη Βοστόνη και μπλέκεται σε έναν πόλεμο μεταξύ συμμοριών. Η ταινία εκτυλίσσεται την εποχή της ποτοαπαγόρευσης και από άποψη αναπαράστασης της εποχής είναι εντυπωσιακή: κοστούμια, σκηνικά, αντικείμενα όλα χρησιμοποιούνται για την αναβίωση μιας πολυκινηματογραφημένης περιόδου. Ωστόσο, o Μπεν Άφλεκ φαίνεται να ενδιαφέρεται περισσότερο για τα κοστούμια των ηρώων του, παρά για το χτίσιμο των χαρακτήρων. Οι ήρωες της ταινίας μοιάζουν χάρτινοι και παρά τις φιλότιμες προσπάθειες από ηθοποιούς όπως ο Κρις Κούπερ και η Ελ Φάνινγκ, η ταινία δεν καταφέρνει να κρατήσει το ενδιαφέρον του θεατή. Δεν βοηθάει και η ερμηνεία του Μπεν Άφλεκ σε έναν ρόλο που δεν του ταιριάζει.

Σκηνοθεσία: Μπεν Άφλεκ
Πρωταγωνιστούν: Μπεν Άφλεκ, Ζόε Σαλντάνα, Κρις Κούπερ, Ελ Φάνινγκ




The Bye Bye Man

(1/5)

Μία παρέα φοιτητών ανακαλύπτει σε ένα παλιό κομοδίνο ένα όνομα που σύντομα αποδεικνύεται ιδιαίτερα επικίνδυνο. Οι νεαροί δεν πρέπει να το σκεφτούν ή να το πουν, καθώς αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε αιματοχυσία. Μια ιδέα που δεν ξεκινά με τις καλύτερες προϋποθέσεις γίνεται ένα αδιάφορο θρίλερ που δεν έχει την ικανότητα ούτε να σε φοβίσει, ούτε καν να σε εκπλήξει.

Σκηνοθεσία: Στέισι Τάιτλ
Πρωταγωνιστούν: Ντάγκλας Σμιθ, Λούσιεν Λαβισκάουντ, Κρέσιντα Μπόουν






Πρόσθεσέτο στο Facebook Πρόσθεσέτο στο Twitter

Σινεμά: "Το Κοστούμι" - Κριτική Ελισσαίου Βγενόπουλου

29 Μαϊου 2022, 21:11
Πρόβα επιβίωσης -Δεν είναι τέχνη είναι τεχνική, ψιθυρίζει ο ήρωας μας και εννοεί ότι χρειάζεται, ...

Σινεμά: Οι ταινίες της εβδομάδας από 28/4/22 - Κριτική Γιάννη Ζουμπουλάκη

29 Απριλίου 2022, 20:37
 – Λίαμ Νίσον χωρίς μνήμη Μια μόνο νέα ταινία ξεχωρίζει από σήμερα στις αίθουσες όπου ...

Όσκαρ 2022*: Οι ταινίες που πρωταγωνίστησαν - Του Ελισσαίου Βγενόπουλου

01 Απριλίου 2022, 20:44
Η «έκπληξη» που όλοι είχαν προβλέψει. Σε μια επιτυχημένη τελετή,  η ταινία  CODA  της Apple ...


Σχολιάστε το άρθρο:



συνολικά: | προβολή:

Newsletter
Email:
Λέξεις κλειδιά
Αξιολογήστε αυτο το άρθρο
0