Αγαπητοί φίλοι, Μπορείτε να στέλνετε τα κείμενά σας στο palmografos@gmail.com - Δωρεάν δημοσίευση Αγγελιών στο palmografos@gmail.com

Θέατρο: Βαλεντίνου Τσίλογλου, "Ύποπτη για τον Φόνο μου" - Κριτική Νίκου Μπατσικανή*

Αρχική | Ελεύθερος χρόνος | Θέατρο | Θέατρο: Βαλεντίνου Τσίλογλου, "Ύποπτη για τον Φόνο μου" - Κριτική Νίκου Μπατσικανή*

Σκηνοθεσία - Μουσική επιμέλεια: Βαλεντίνος Τσίλογλου

Επιμέλεια σκηνικού: Workshop Makis

Κοστούμια: Mάκης Καρράς (γυναικεία ένδυση) & Τranoulis (ανδρική ένδυση)

Σχεδιασμός Φωτισμών: Σάββας Σουρμελίδης

Βοηθός Σκηνοθέτη: Δήμητρα Μπουρνελέ

Επιμέλεια κίνησης: Θοδωρής Χαλάς (Marie Claire dance studio)

Φωτογραφία – Video Trailer: Δομνίκη Καστανάκη

Graphic Design & ArtWorks: Γιώργος Καστανάκης

Επιμέλεια μακιγιάζ: Βίνα Ευστρατιάδου

Εκτέλεση μακιγιάζ: Απόφοιτοι των ΙΕΚ AKMH

Επιμέλεια Hair Styling (φωτογράφισης): Άκης Βιτάλης


Ερμηνεία (με αλφαβητική σειρά): Νίκος Αβαγιανός (Τόμας Νηλ), Καίτη Βαρβαρέσου (Μαμασίτα), Ρόμυ Βασιλειάδη (Άννα Γουώρεν), Νικόλας Γεωργανής (Άλαν), Δήμητρα Μπουρνελέ (Γκλόρια), Δημήτρης Παπάς (Τζώρτζ Φέρμπεν), Λούλα Τριανταφύλλου (Χέντα), Πάνος Τσαλιγόπουλος (Άνταμ).


Μετά τη βραβευμένη και ξεκαρδιστική κωμωδία καταστάσεων «ΔΕΙΠΝΟ ΒΑΣΙΛΙΣΣΩΝ», που είχε γράψει και ανέβασε πέρυσι, με μεγάλη επιτυχία, ο  ταλαντούχος Βαλεντίνος Τσίλογλου κάνει ένα σημαντικό βήμα στο Θέατρο, παρουσιάζοντας το φετινό του έργο: «ΥΠΟΠΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΟΝΟ ΜΟΥ». Πρωτότυπος τίτλος και υπόθεση (μυστηρίου), που παραπέμπει στους μετρ του είδους (αποφεύγω τις συγκρίσεις). Η υπόθεση ξετυλίγεται στη Νέα Υόρκη της Δεκαετίας του ’50, ενώ οι κεντρικοί του ήρωες ανήκουν στον χώρο των διασημοτήτων, κάνοντάς τους πιο «ενδιαφέροντες». Έντονοι, αλλά και πολύ διαφορετικοί χαρακτήρες, τους οποίους ο συγγραφέας κινεί, με έντεχνο τρόπο, πάνω στη σκακιέρα του έργου του, γεμάτο έρωτες, ανομολόγητα πάθη, κρυφές επιθυμίες και πολύ μυστήριο. Η πανέμορφη και πλούσια Άννα Γουόρεν βρίσκεται νεκρή μέσα στην οικία της, και ο νεαρός αστυνομικός Τζόρτζ Φέρμπεν αναζητεί τον δολοφόνο. Ύποπτοι θεωρούνται πολλοί, ο καθένας για τους λόγους του, μα το έργο εξιχνίασης είναι πολύ δύσκολο. Ανάμεσά τους, ο προικοθήρας αρραβωνιαστικός της, ο υπηρέτης του σπιτιού, ένας ηλικιωμένος συγγραφέας που είναι ερωτευμένος μαζί της και μια αντίζηλός της – ερωμένη του μνηστήρα της. Όλοι βαρύνονται, λόγω κενών σημείων στις καταθέσεις τους, ή απουσίας αποδείξεως του εναντίον. Δίπλα τους, η ελαφρόμυαλη θεία της νεκρής και η καλοκάγαθη, μα κουτοπόνηρη οικονόμος του συγγραφέα. Με τη ροή της δράσης, το κουβάρι του μυστηρίου μπλέκεται περισσότερο, και οι θεατές μπερδεύονται αλλά και αγωνιούν να μάθουν «ποιος» είναι ο δράστης. Κοινωνικό θρίλερ, γεμάτο σασπένς, με δραματικά αλλά κι ευτράπελα στοιχεία, που κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού από την πρώτη ως την τελευταία πράξη.

Ο Βαλεντίνος Τσίλογλου (με βοηθό του τη Δήμητρα Μπουρνελέ) κατέχοντας απολύτως το έργο του, κατάφερε να δώσει μια παράσταση αντάξια του κειμένου του. Ο ίδιος επέλεξε και τα μουσικά κομμάτια που «ντύνουν» την παράσταση, ώστε αυτή να καταστεί ακόμα πιο σπουδαία. Το ωραίο και λειτουργικό σκηνικό οφείλεται στο κατάστημα «Workshop Makis», τα πανέμορφα γυναικεία κοστούμια στον Mάκη Καρρά, ενώ τα αντρικά στον οίκο «Τranoulis». Έπιπλα με λιτή γραμμή, φουρώ, ακριβά βιζόν, μακρο-κρόταλες φούστες, φαρδιές ζώνες, λούστρινες τσάντες και γόβες των πρωταγωνιστριών δίνουν το στίγμα της εποχής, όπως και τα σταυρωτά κοστούμια, οι αντίστοιχες καμπαρντίνες και τα καπέλα «Μπορσαλίνο» των κυρίων… κι όλα αυτά χάρη στους ειδικούς και γνώστες που τα σχεδίασαν. Τους πολύ πετυχημένους φωτισμούς σχεδίασε ο Σάββας Σουρμελίδης, την αρμονική κίνηση των ηθοποιών δίδαξε ο Θοδωρής Χαλάς («Marie Claire dance studio»), ενώ το μακιγιάζ επιμελήθηκε η Βίνα Ευστρατιάδου και το εκτέλεσαν απόφοιτοι των «ΙΕΚ AKMH».

Η Ρόμυ Βασιλειάδη (Άννα Γουόρεν) γοήτευσε το κοινό με την ερμηνεία της, σε έναν ρόλο που τον χαρακτηρίζουν πολλές μεταπτώσεις, λόγω του χαρακτήρα της και των γεγονότων της υπόθεσης. Ο Δημήτρης Παπάς ενσαρκώνει τέλεια στον Φέρμπεν, βοηθούσης και της εντυπωσιακής εμφάνισής του. Ο παλαίμαχος Νίκος Αβαγιανός αποδεικνύει το στέρεο ταλέντο του, ως συγγραφέας Τόμας Νηλ. Ο Πάνος Τσαλιγόπουλος είναι πολύ καλός παίζοντας τον διπρόσωπο αρραβωνιαστικό Άλαν. Η Λούλα Τριανταφύλλου υπήρξε ιδανική θεία Χέντα –μια αργόσχολη (πρώην πλούσια) γυναίκα. Η Δήμητρα Μπουρνελέ, ως Γκλόρια, αντίζηλος κι ερωμένη του μνηστήρα, αποδίδει με αξιοζήλευτον τρόπο τον ρόλο της μοιραίας γυναίκας. Η γραφική οικονόμος του συγγραφέα (Μαμασίτα) βρήκε απόλυτη ταύτιση στην ερμηνεία της έμπειρης Καίτης Βαρβαρέσου. Ο Νικόλας Γεωργανής ήταν  τέλειος στον ρόλο του, με όλα τα στοιχεία που θα πρέπει να έχει ένας αφοσιωμένος υπηρέτης. Το κοινό, κατενθουσιασμένο από το αποτέλεσμα, αντάμειψε όλους τους συντελεστές, στο τέλος της παράστασης, με πολύ έντονα χειροκροτήματα.

Τετάρτη και Πέμπτη: 21.15

Διάρκεια: 1 ώρα και 40΄


Νοέμβριος 2018

«Θέατρο Βαφείο - Λάκης Καραλής»

Αγίου Όρους 16 & Λ. Κωνσταντινουπόλεως 115

Τ/φ.:2103425637


*Νίκος Μπατσικανής, κριτικός Θεάτρου

(μέλος Ένωσης Ελλήνων Θεατρικών και Μουσικών Κριτικών - Θεατρικά Βραβεία Κάρολος Κουν, Ελληνικά κι Ευρωπαϊκά Βραβεία Θεάτρου - Χορού)





Πρόσθεσέτο στο Facebook Πρόσθεσέτο στο Twitter

Θέατρο: Α. Τσέχοφ, "Ο Βυσσινόκηπος" - Κριτική Νίκου Μπατσικανή*

05 Μαρτίου 2024, 19:30
 "Ο Βυσσινόκηπος": Το αριστούργημα του Τσέχοφ σε θαυμάσια παράσταση στο Διάχρονο Θέατρο Φωτό: Απόστολος Δελάλης «Ο ...

Οι Καρέκλες του Ευγένιου Ιονέσκο - Του Ελισσαίου Βγενόπουλου

16 Μαϊου 2022, 21:05
Ω… πόσο όμορφα  λάμπει το τίποτα!!! Το πρωτοποριακό θεατρικό ρεύμα, του Θεάτρου του Παραλόγου, εμφανίστηκε ...

Θέατρο: "Τα Καλουτάκια" - Στο Θέατρο Παραμυθίας

30 Οκτωβρίου 2021, 18:32
 Θέατρο ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ Παραμυθίας 27 , Αθήνα τηλέφωνο 2103457904     Τα Καλουτακια Για μια τελευταία παράσταση   'Eνα ταξίδι στη ζωή και ...


Σχολιάστε το άρθρο:



συνολικά: | προβολή:

Newsletter
Email:
Λέξεις κλειδιά
Αξιολογήστε αυτο το άρθρο
0